kakkan1114

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av karin gustafsson - 2 januari 2014 17:30

kärlek kan inte bara vara lycklig hela tiden. I min ålder söker dom flesta den där spiciela som man förstår en utan att man behöver beskriva med ord och en som bryr sig mycket. jag som person gillar alltid killar som bryr sig om en och inte blir avensjuka. Men kärlek är inte bara lycklig. den kan vara olycklig kär ibland kan man vara kär i en som man aldrig kan få eller att den personen inte är kär tillbaka och så. olycklig kär är väldigt jobbigt tycker dom flesta efter som man tänker så här att den personen aldrig kommer att falla för en. Men om man bara väntar några månader så kanske just den personen som du har spannat in gillar dig man vet aldrig och det. folk tror att man kanske är den snyggaste i klassen eller så bara för man inte har någon pojkvän. Men jag kan lova er att nån vacker dag så kommer ni hitta den rätta och ni kanske lever hela livet med varandra. Men det är fasktist inte utsidan som  räknas det är insidan som är det viktigaste. Men det är är väldigt viktigt tycker jag. upptill 7 så hade jag faktist ingen pojkvän då tänkte jag att jag kommer aldrig får en pojkvän men sen när jag byte skola så fanns det många snälla killar och jag fastnade för en och jag frågade på han och han sa jag. Men sen tog det slut och det var väldigt jobbigt för mig. för jag hade så himla starka kännslor för han och sen tog det bara slut mellan oss två. Men när en kille gör slut så gör det ont och man får falla en tår så mycket man vill. Men det bästa är att man vågar möta sitt ex och kanske bara vara kompis och sen får man helt engkelt gå vidare efter så det finns flera killar i värden en den personen. Men nån gång kommer man alltid finna den rätta i värden. efter som man är fortfarande så ung så man behöver ju inte ha en kille nu. Men efter mitt ex gjorde slut så var jag ledsen i några dagar och vågade inte prata med han. Men efter några dagara så hade gått så vågade jag prata med han och var glad igen. sen var det ett sommarlov och efter sommarlovet så möte jag kanske den rätta trodde jag men det gjorde jag inte. Men tänk mig jag har haft många killar men jag har aldrig hittat den rätta. men jag kommer göra det nån gång i livet. kommentera hur viktigt det är för er att ha en pojkvän när ni är så unga som mig och vad ni tycker om kärleken        

Av karin gustafsson - 2 januari 2014 17:09

min bästa vän betyder sjukt mycket för mig och alltid när jag är ledsen så kan jag prata med dig. jag kan prata med dig flera timmar fast det är natt. vi har alltid roligt tillsammans fast vi ka små bråka ibland. jag saknar dig super mycket och hoppas att vi ses snart. alla minnen vi har allt vi har gjort på lagmasnhaga. allti roligt vi hade. ibland tänker jag tillbaka på allt som vi har gjort. men ibland kan man glida i sär varandra fast man är bästa vänner. jag kan alltid ringa dig när jag är ledsen eller har det jobbigt. jag hoppas värkligen att vi ses snart igen. du betyder sjukt mycket för mig och jag hoppas att du vet att du betyder sjukt mycket och att du läser det här inlägget. 

Av karin gustafsson - 2 januari 2014 12:31

Min familj betyder sjukt mycket för mig. Utan doms hjälp skulle jag aldrig kunnat rida och hoppas så högt som jag gör nu. För några årsen vågade inte jag hoppa men tack vare min pappa så vågade jag hoppa 75 i somras med Kenta. Jag är så himla glad att jag har dom. Jag vill tacka dom att dom kör mig till landet och allt. Jag är så himla glad att dom har hjälp mig med flera saker. Dom tar tag i saker och så. Jag vill även tacka min mamma för att hon kör mig till stallet varje tisdag. Älskar er. Ni betyder sjukt mycket för mig ska ni veta.

Av karin gustafsson - 2 januari 2014 10:20

Min bästa vän betyder sjukt mycket för mig alltså. Vi kan ringa till varandra när vi är ledsna jag skulle Kunna svara i mobilen fast kl var 3 på natten bara för att jag såg att det var du som ringde. Jag skulle alltid finnas för dig. Alla våra fina minnen vi har på lagmanshaga och allt. Du betyder sjukt mycket för mig och jag hoppas att vi kommer ses snart. Det var sjukt längesen jag fick se dig. Jag älskar din röst allafall när du försöker trösta mig. När du inte får som du vill så tjatat du alltid och tillslut får du det. Du är det bästa som har hänt mig och du ska veta att du är en sjukt viktig person i mitt liv. Jag sitter i bland och kollar på bilder och video på oss två och ibland så saknar man det så mycket. Hoppas att du förstår att du betyder mycket för mig. Älskar dig <3

Av karin gustafsson - 2 januari 2014 10:12

Godmorgon idag ska jag ta bussen in till stan och fika där med mamma och pappa. Efter som det blev ändrade planer för mig. Men i morgorn åker jag och mamma in till stan för att möta upp några vänner till oss. Det var sjukt längesen jag träffade dom så det ska bli kul. Men det kommer ett inlägg om flera viktiga personer i mitt liv.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards