kakkan1114

Alla inlägg den 27 september 2013

Av karin gustafsson - 27 september 2013 17:33

hej idag är det fredag. skolan var helt okej som vanligt pratade och gjorde lite annan. sista lektonen hade vi hemkunskap bara åttorna och vi gjorde fisk men vi hade ätit det i bamba. På rasterna var jag med älsklingen och var med några andra kompisar vi hade värkligen chill på rasten för vi satt i en soffa i koridoren och chillade och pratade om all möjligt och pratade vad vi ville göra eftter skolan vilken linje man ska gå på gymnasiet och sånt. Men sen efter skolan så cycklade vi till affären och köpte snacks och det var super kul efter som vi skojade och lite annat. men i kväll ska jag ta det lungt. efter som älsklingen är inte hemma på hela helgen annars skulle jag kanske träffa han men men nu kan jag passa på att rida och vara med mina kompisar och ha dett allmänt roligt. men ikväll blir det och kolla på idol med familjen och mysa och bara slappa. men nästa vecka kommer min nya kammra så då kommer jag absulut ta fina bilder och lägga ut på bloggen. men har skrivit ner min plan angående bloggen och mitt liv och vad jag ska skriva om varedag och då tänkte jag brätta lite om bloggen hur många timmar jag kommer lägga ner på bloggen och lite annat smått och gott. och jag gör bara det bra för jag ska hålla koll vad jag ska skriva och vad jag ska göra och när jag har tid för i år är jag väldigt upptagen med så mycket. jag är ingen person som är bra på attt planera in saker och ting och jag har börjat göra det nu mer och mer men jag har fortfarande svårt med det. Men jag planerar inte så ofta som sakt är jag väldigt upptagen i år men bloggen och familjen och älsklingen och kompisar gå först och hästar förstårs så får allt komma när det kommer för det är lite svårt att göra många saker sammtidigt        

Av karin gustafsson - 27 september 2013 17:27



  hästar: ska försöka rida lite stora hästar och kämpa och våga tro på mig och att träna mera balans och hoppa 1 meter.



skolan: kämpa mer i skolan och värkligen fokosera på skolan mer i år för sen i 9 så är det slut betyg som gäller.


bloggen: att göra mer inlägg och lägga in mer bilder och bli mer bettre på att skriva och få mer läsare


kärleken. att ha kvar min kille och vara en fin flickvän och snäll och ta en dag i taget.



 

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards