kakkan1114

Alla inlägg den 21 september 2013

Av karin gustafsson - 21 september 2013 21:47

1. är det något mellan dig och c:nej det är inget mellan mig och C vi är bara så bra vänner så det är inget mellan oss han är som en bror för mig.

 

2. hur ska en vän vara . den ska vara nån man kan lita på och ha det roligt med

 

3. gillar du nån:nej det gör jag inte

 

4. gillar du the fooo:ja det gör jag killarna i the fooo är super snälla tror jag. men har inte träffat dom själv

 

5. gillar du A:alltså jag gillar han som kompis och han är som en bror för mig och om det skulle vara nåt mellan oss så skulle det kännas konstigt.

 

6. när A hälsade på er på skolan när du gick i 8 hur var det och se han igen:det var läskigt efter som jag inte hade sätt han efter sommarlovet och jag blev chockad men det var kul och se han igen. saknar värkligen den goa killen som fick en att skratta.

 

 

7. vad gillar du för djur:jag gillar hästar och hundar 

 

8. gillar du M:

Av karin gustafsson - 21 september 2013 14:41

hej här kommer några låtar som är värt och lyssna på. och jag skriver vad jag tycker om dom

 

 

1. vanessa hudgens låten say ok

den är super bra och jag älskar den låten

 

2 the fooo låten man over bord

den är super bra och dom gör sin egna grej.

 

3. kick låten ragga på

den är super bra en bra fest låt.

 

4. oscar zia  låten fail 

den är bra och han sjunger den så bra. 

 

5. robinholt och myran grandberg låten älska mig 

den är super bra tycker jag och den handlar om kärlek 

Av karin gustafsson - 21 september 2013 14:35

hej nu kommer mina tips på kärleks låtar på youtube.

 

1. vanessa hudgens say ok

den är jätte bra och den är värkligen en låt som är värt och lyssna på.

 

2. synd att du är så söt

den är bra 

 

 

3. nabil skulle dö för dig

den är den finsate kärleks låten nånsin

 

4 sofijha saknar dig

den är bra

 

5 kick fest hos mig 

Av karin gustafsson - 21 september 2013 11:49

hej idag är det lördag min favorit dag i veckan. igår kväll kollade jag och pappa på idol och film det var faktist rätt så mysigt men nu sitter jag i soffan och lyssnar på nån musik och bloggar. alltså det är lite svårt och blogga vaje dag och hela dagarana nu så ni får bli glada för jag tar min tid att bloggar till er liksom. men idag ska jag inte göra så mycket antagligen bara vara hemma och inte göra något ting men vi får se vad det blir. ikväll ska jag kolla på film och bara vara hemma. Men jag kommer skriva mera saker och sånt sen tror jag men jag skriver mer sen.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards