kakkan1114

Alla inlägg den 14 september 2013

Av karin gustafsson - 14 september 2013 15:57

1. Pratar du med R något:svar ja vi säger hej i korridoren och vi umgås mässt med våra kompisar nu.
2. Hur ska en vän vara:svar en vän ska vara någon man kan lita på och ha det roligt med.
3. Har du någon pojkvän: svar nej det har jag inte.
4. Vem var din första kille: svar jag vet inte det var så länge sen men det var i 3 i allefall.
5.bor du på gård:svar nej det gör jag inte.
6. Hur gammal är du:svar jag är 14.
7.har du och A någon kontakt nu:svar nej det har vi inte vi kännde att det var bäst och göra så.
8. Vad tror du att du gör om 10 år: svar att jag rider i svenskalandslaget och har en stor blogg.
9.vem var din senaste kille:svar det var R.
10.hur ska en kille vara om du ska falla för han: svar han ska vara glad och omtäksamm och få en att skratta och vara snäll och söt.

Tack för frågorna hoppas att ni blir nöjd med mina svara. Del 2 kommer så håll koll

Av karin gustafsson - 14 september 2013 11:47

Hej nu har vi gått en promenad. Och vi sitter och fikar nu med våra kompisar.

Av karin gustafsson - 14 september 2013 11:46

Hej nu har vi gått en promenad. Och vi sitter och fikar nu med våra kompisar.

[Bild]

Av karin gustafsson - 14 september 2013 09:55

Hej nu sitter jag i bilen och ska Lämmna av en kompis på handbollen. Sen ska jag och mamma och pappa gå med några kompisar och göra något. Förlåt för min dåliga uppdatering efter som jag har varit sjuk. För jag orkade inte blogga . Men nu ska jag blogga mera och det blir som vanligt på bloggen och det blir massor av inlägg och bilder.

[Bild]

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards