kakkan1114

Alla inlägg under juli 2013

Tjo

Av karin gustafsson - 7 juli 2013 13:45

Hej nu ska vi äta efter som det är så fint värder så äter vi ute ska bli sjukt gott. Svaren på frågestund kommer ut idag.

Hej

Av karin gustafsson - 6 juli 2013 14:18

Tjo nu ligger jag i hängmattan och lyssnar på musik. Men svaren på frågestunden kommer. Ska antaglingen ut på havet i kväll få se hur det blir med det

Av karin gustafsson - 4 juli 2013 18:55

hej idag är det torsdag så det inebär att nästa dag är det fredag och snart helg. i mån är det sista dagen på ridlägret och jag har lärt mig mycket under 1 vecka. idag fick jag rida en annan häst och jag hoppade med henne för första gången är super nöjd med mig själv värkligen idag. men nu ska jag kolla in några bloggar och sånt

Av karin gustafsson - 3 juli 2013 19:17

1. har du fått tanken att du vill sluta blogga: ja det har jag men det kommer någ inte bli så efter som jag kämpar och skriver dom dagarna jag kan.

2. har du fått tanken att du vill sluta rida: nja det har jag inte

3.  är du på G med nån: det ni :)

4. hur många allvaliga förhålladen har du haft: 1

5. när ska du gå över till storhästar: det vet jag inte men jag har börjat redan lite

6. har du några tips om man är hopprädd: man ska ha en häst man litar på och först gå över bomar och sen höja lite

7. vem var din senaste kille: det var R

8. har du och R kontakt: ja det har vi men inte så mycket som vi hade när vi var ihop

9. skulle du vilja rida till hästar om du fick chansen: ja det skulle jag gör

10. gillar du nån: ja det gör jag

11. ska alice komma ner till dig i sommar: det vet jag inte har så mycket och göra

tack för svaren mer svar kommer imån eller nåt

Av karin gustafsson - 3 juli 2013 18:59

hej jag heter karin och är 13 år och ska börja i 8 efter sommarlovet med värdens bästa klass. jag går på en skola inne i stan och jag bor utan för göteborg. jag är en person som vågar säga vad man tycker om saker och ting men inte alltid. jag är blyg men blir kaxsig när jag umgås med killar. jag rider på en ridskola och varje månad rider jag på en häst som heter kenta. jag bor med min familj som består av mamma och pappa och en bror. jag älskar och rida och mysa med hästarna.  jag klarar av saker som jag inte vet om jag har en bra självförstående och tror att jag kan komma långt i ridvärden. Jag kan bli trött på folk som tror att dom är nåt eller pratar skit om andra. jag litar 100% på mina vänner och familjen. och jag är glad att det är många runt omkring mig som har stöttat mig inom ridvärden.

Av karin gustafsson - 3 juli 2013 18:48

1. har du några mål inom ridningen: jag vill bli svenska mässtare

2: hur är din dröm kille: snäll inte försöka ändra på än och nån man kan lita på.

3. litar du på nån 100/: svar. ja min familj och kompisar

4. är du en person som vågar säga vad du tycker: ja det är jag men i vissa till fellen så gör jag inte. för det kan såra nån

5. är du duktig i skolan: ja det är jag

6.  vad vill du komma med bloggen: allså det spelar inte nån roll hur många jag har som läser det men jag vill någ vara med på topplistan

7. har du byt skola: ja det har jag 1 gång








Av karin gustafsson - 3 juli 2013 18:38

hej mina läsare hoppas att ni har fått en bra dag det har jag i allefall. jag har varit på ridläger hela veckan fast inte i går för då kännde jag mig dålig. Men jag tåg nya tag i dag och gjorde mitt bästa på ridlägret och vissade hur man ska vara en god förbild för andra. men efter som jag har fått många frågor så tycker jag att vi kör en frågestund nu och fråga vad ni vill svara 100/: på frågorna

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards