kakkan1114

Alla inlägg under juli 2013

Av karin gustafsson - 9 juli 2013 16:23

Hej vid 3 komma jag hem från stallet jag logerade Kenta på morgonen och gädde han lunch och gossade med han. Kl 5 ska vi åka upp igen för då ska jag rida och lite Annat men han är super duktig

Av karin gustafsson - 8 juli 2013 18:42

Hej har priecis gjort kvälls maten till Kenta och nu ska vi till Liseberg och kolla på Lotta ska bli kul. Och Kenta fick ett äpple för han var så duktig och så fin?????????

Av karin gustafsson - 8 juli 2013 16:42

hej bloggen det är så sjukt fint värder idag. som alla vet har jag ju kenta hemma idag red jag i en hage vi galopperade och skrittade och travade lite det blev inte så länge efter som det varmt ute så ville jag inte att det skulle bli för jobbigt för han.Men planerna för honom ser ut så här om det blir lika fint värder som idag. på morgornen släpper dom ut han och ungefär vid 11 så åker jag upp ditt och longerar han och sen ger jag han lite lunch och sen åker jag hem och vilar och sen så rider jag han och mockar och gosar med han och lite annt. men så ser mina planer ut i mån i allefall

 

Av karin gustafsson - 8 juli 2013 16:37

hej nu är det äntligen sommar och jag har pricis käkat efter som jag har varit i stallet och ridigt kenta. det var super kul jag gillar och rida kenta. i nåt inlägg kommer det hur det började rida och lite annat

Av karin gustafsson - 8 juli 2013 15:32

Hej nu har jag pricis kommit hem från stallet och lämmnat Kenta där vi ska ha han. Kenta var super duktig idag efter som han var piggare en vanligt men allt gick bra. Men ska ditt en sväng i kväll för och Lämmna några saker

Av karin gustafsson - 8 juli 2013 08:54

Hej idag är det inte vilken dag som hälst för min familj för vi ska nämligen hämta en ponny. Han kommer trivas här hoppas vi ska bli kul. Kommer lägga upp mer bilder och inlägg hoppas att det går bra. Men nu väntar jag bara tills vi ska åka och hämta ponnyn båda mina föredrar hänger med och hämtar han.????????

Av karin gustafsson - 7 juli 2013 18:52

Hej imån blir det riktigt roligt efter som vi ska hämta Kenta då ska bli super kul. Jag längtar sjukt mycket. Bilder kommer upp på bloggen varje dag på Kenta och mig och kanske nån lite film.

Av karin gustafsson - 7 juli 2013 16:20

Hej idag hade vi min mormor här på besök. Och idag skulle vi åka till stallet och kolla på nån sak men efter Som vi hämtar Kenta i mån vid 11 så åker vi till stallet i mån. Men nu ligger jag och lyssnar på musik så gött och sen bloggar jag ju. Men skriver mer i mån

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards