kakkan1114

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av karin gustafsson - 25 maj 2013 18:52

Hej. Alla ni vet att jag skriver låtar va. Och just nu är det väldigt mycket med musiken och hästarna. Jag gör 20-10 låtar just nu och vissa är på engelska och vissa är på svenska men jag samarbetar med R så det kommer bli toppen tror jag. Så bloggen kommer mässt handla om musiken och hästarna just nu. Och musiken gå lite före bloggen men ska blogga så fort jag får tid. Så snälla fortsätt och kolla på bloggen

Av karin gustafsson - 25 maj 2013 18:15

1. Villken låt gillar du mässt av dina egna låtar: How i feel gillar jag jätte mycket det är min nya låt
2.vem äger gunnar: petronella som äger Kenta
3.bor du i Göteborg: nä utan för Göteborg.
4.är du singel: ja det är jag.
5. Hur många riktiga förhållande har du haft: jag har haft 1 riktikt förhållande.
6. Hur länge har du ridit Kenta: jag vet inte hur länge jag har ridit Kenta faktist
7.är det synd att A ska sluta: ja det är det
8.hur blev du och A kompisar: det skriver jag i ett långt inlägg
9.vad tycker dina vänner om A: dom Tycker att han är snäll och chill.
10.har A en moppe: ja det har han en röd
11. Är A din bästa vän. Ja det är han.
12.är A din kille: nä det är han nt
13.festar du mycket med A: nä han är ingen som typ som går på fester
14.vad tycker dina föredrar om A: dom tycker att han är en go och rolig kille.
15. Vad tycker dina föredrar om att du umgås med äldre: jag har liksom umgås med äldre sen jag började högstadiet och dom tycker Att det är okej om jag inte gör nåt dumt liksom

Av karin gustafsson - 25 maj 2013 11:37

Så här ser min dag ut i mån

1. Min kompis hämtar mig kl 11
2. Stannar och köper godis
3. Mocka hos Kenta och Göra i ordning i stallet
4. Rida Kenta hoppa med han och skritta med han.
5 släppa ut han i hagen och kanske jag hinner rida Gunnar också skulle vara skönt och hinna med båda dom i mån.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards