kakkan1114

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av karin gustafsson - 19 mars 2013 19:51

Hej jag är ju skadad i min hand så när jag kom efter skolan så hade jag sjukt ont kunde inte röra den och den va svullen så vi ringde doktorn och frågade vad vi skulle göra så jag tåg en tablet som skulle göra som svullnaden gick ner. Så jag och mamma bestämda oss för att jag inte skulle rida och bara vila mig idag. Jag såg nyss att min kompis skrev på bloggen på ett inlägg han skulle bara kolla upp en sak men han skrev här i stället

Av karin gustafsson - 19 mars 2013 14:36

tjo jag ska skriva lite då och då om jag får chansen och skriva lite. men just nu har jag rast jag försöker sova men karin sjunger hela tiden så man får ju ingen lung och ro så då får jag låna hennes mobil lite. Men hon vet inte att jag skriver på hennes blogg. Men nu ska jag chilla lite och var lite med karin vad gör man inte för sin kompis när hon har ont i handen. jenny siter också med oss och chillar lite som vanligt. men karin och jenny är ju dom bästa som finns i mitt liv ju dom är så goa och söta. jenny helsar bu men nu märker karin att jag har hennes mobil så nu måste jag spara inlägget så hejdå från min och jenny

Av karin gustafsson - 19 mars 2013 13:27

1.hur länge har du kännt Karin. Ett och ett halv år
2. Är du kär i Karin. Nepp
3 hur är Karin som kompis: galen och snäll och rolig
4. Hur många år är du: 16 år
5 . Har du några syskorn. Ja
6. Hur lärde du känna Karin. Jag var kompis med Karins kompis och sen började vi umgås när han var sjuk. Ps han kommer ej svara på mer frågor. Han brur sig bara om Karin och mig själv. Tack och hejdå.




Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards