kakkan1114

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av karin gustafsson - 11 mars 2013 19:58

Tjoo mailet lite folk i kväll och en hemlighet som handlar om bloggen sjukt kul. Skrev också med min morbror som har gjor hedern. I dag va jag inne i stan med mamma och lite Goa folk. I mån skolan som väntar men vill inte gå till skolan men jag måste. Efter som skolan går före bloggen liksom men jag bloggar ju från mobilen alltid. Och en sak jag har inte gjor nån videoinlägg bara för det är så pinsamt och prata för en kamra när det är så många som läser min blogg. Men nu ska jag vara med familjen bloggar i mån pösa hej

Av karin gustafsson - 11 mars 2013 11:39

Hej nu ska jag avslöja vem det är som
Har gjort min heder det är faktist min morbror som har gjord den. Tack för du gjorde en heder till mig och den är super fin. Och den personer jag hälsade på i Alingsås var han. Visst är han duktig och göra heders min
Morbror.

Av karin gustafsson - 11 mars 2013 10:19

Hej snart avslöjar jag vem det va som gjorde min heder och hjälper mig med hedern som jag har. Men ni får vänta lite Så håll ögorna öppna på bloggen.

Av karin gustafsson - 11 mars 2013 09:50

Tjoo idag har vi studiedag jätte gött. Jag ska åka in till stan och käka lunch med pappa och några kompisar och mamma. Ska åka typ vid halv 12 eller nåt. Igår var jag på SM och träffade jätte Goa och guliga folk där. Sista klassen så van royne zetteman grattis till dig som blev svenska mästare i banhoppning 2013 i år. Och grattis till er som kom tvåa och trea. Sen vann Anna emanulsson som va junor sm finalen och på tredje plats kom Philip Ågren. GRATTIS till er och det va kul och se er.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards