kakkan1114

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av karin gustafsson - 17 februari 2013 12:08

Hej jag är en vanlig 13 åring som har en stor dröm och kämpar för att slå den drömmen att den ska bli av nån gång. Och jag går i skolan och gör vanliga saker som ni. Vissa kanske tror att bara att jag har en stor blogg behöver det inte inne bära att jag inte kan gå på stan men det kan jag. Jag är allså en helt vanlig 13 åring som har känslor och är oftas glad men kan gråta i bland. Och kan umgås med kompisar som er. Bara jag har en dröm och driver en stor blogg så behöver det ju inte inne bära att jag är känd. Jag har en helt vanlig familj som är stolta över mig och bloggen och hästarna. Mina kompisar och jätte stolta över mig att jag driver en stor blogg bara för man är det så är man inte bara en vanlig skolflicka jag går i skolan och lärana och kompisarna är glad att jag har lyckas så tidigt men bloggen. På måndag är det 2 årsen min blogg blev stor så då kommer det bilder och inlägg bara för er läsare. Utan familjen släkten och kompisarna och er skulle jag aldrig vara här som jag är i dag

Av karin gustafsson - 17 februari 2013 11:31

Hej bloggen gick upp för en halv timma sen och i går hade vi kompisar hemma och i kväll blir det och åka till ishallen och kolla på ishocky med pappa och brorsan ska bli kul. Men innan dess ska jag gå ut med hunden och min kompis följer med och hennes hund. Och sen blir det och käka tårta hos dom och sen åker vi typ men nu orkar jag inte blogga för jag är trött ska sminka mig och göra i ordning mig snart

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards