kakkan1114

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av karin gustafsson - 13 februari 2013 21:39

Hej nu är vi framme oh direkt när jag kom dit så Byte jag om till ridkläder sen ut till stallet och göra i ordning min prinsessa. Sen gick jag ner till padoken och red lite hon var väldigt titig i dag och busig men som tyr va mamma med när jag red tåg två kort i dag dom blev bra. Jag travade min lilla bus frö idag efter det ville hon bara springa mer men det fick hon inte. Red kanske i en halv timma sen gick jag till backa till stallet och gjorde färdigt där och sen släppte dom in dom andra hästarna. I mån blir det ridning på kvällen i padoken och skritt och lite trav för jag ska sätta igång henne med hennes ägare lite smått. Sen ska jag kanske rida Findus ut med mamma ska rida slingan bara. Tar kort i mån när jag rider både mina bus frön för dom är så himmla guliga och söta. Men här kommer bilderna på min prinsessa Hon är så söt

Av karin gustafsson - 13 februari 2013 13:34

Tja sitter i bilen på väg till morfar nu ska bli kul och träffa alla kompisar igen som är där. Mamma har lovat mig och filma och ta kort på mig så billder kommer självklart ju. Glömm inte och ställa frågor till min kompis. Men nu lyssnar jag på musik i borås ska vi stanna och handla och sen blir det och käka på MC ska bli gott sen åker vi vidare

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards