kakkan1114

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av karin gustafsson - 5 februari 2013 14:15

hej jag skulle bara prata om mobbning på min blogg vill jag inte se nån som blir mobbad och inte nån som skriver dumma kommentarer för det tycker jag är dålig stil. bara man är inne på nätet och kommenterar eller är inne på facbook, msp allt som man har nu för tiden man ska inte skriva dumma saker till nån bara man är inne på nätet och då är det inte lov att mobba nån eller kränka nån det är dålig stil om nån skriver dumt till dig så ska du inte skriva nåt dumt tillbacka för det blir bara ett stort bråk. Sånna som mobbar och kränker är fega för bara man inte ser den personen i ögona så betyder det inte att man ska vara taskig. jag vet hur det känns och vara mobbad och kränk det är inte kul för dom som blir det. Dom som blir mobbad ett tips säg till din mamma eller pappa eller läraren så kan dom prata med den som mobbar och kränker dig det är inte bra om du säger till den eller dom för då blir det ett bråk och det vill man inte. Det är inte ditt fel att du blir mobbad det är dom som mobbar dig som ska skämmas och inte du du har ju inte gjort nåt. JAG ÄR I MÅT MOBBNING OCH KRÄNKADE FÖR DET ÄR FEL OCH FÖRA DET OCH DET ÄR FEL OCH VARA DUM MOT NÅN. JAG HOPPAS ATT NI SOM BLIR MOBBADE TA TILL ER DET HÄR OCH DOM SOM MOBBAR SKA SLUTA MED DET . KOMM IHÅG DET ÄR ALDRIG DITT FEL OCH DET ÄR DOM SOM MOBBAS FEL. KRAM OCH LYCKA TILL

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards