kakkan1114

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av karin gustafsson - 2 februari 2013 18:43

Hej varit i stallet hela dagen och mockat och hjälpt till på lektionena. Sen red jag Kenta han är så himmla söt han vill göra sitt bästa och göra det bästa för sin ryttare. Han gör så gått han kan och är lat och jag fick honom och gå på tygen vi gjorde markarbete travade och gick över bommar. Nästa gång ska jag galoppera och hoppa lite med han och se hur han känns och hoppa med. Men han är hur snäll som hälst och det är värkligen en dröm ponny. Han tyvär inte ta kort men gör det nästa gång jag rider på han

Av karin gustafsson - 2 februari 2013 10:50

1 Vad var det bästa i Thailand: svar det var alla kompisarna och släkten.
2 vad är ditt dröm jobb. Att jobba med hästar.
3 vilket är ditt favorit klädemärke.svar Hollester och arbicombi and fitchs
4. Hur lång är du: svar 1,16
5 har du några syskon:svar ja det har jag
6 gillar du din klass.svar i bland gör jag det
7 sminkar du dig till skolan: ja det gör jag
13: är ditt liv lätt och leva. Allså det är svårt och säga
14. Har du ljugit nån gång: allså alla har ljugit nån gång och ja det har jag.
15: rider du på ponnys eller stor häst: svar båda och faktist
16: vad heter dina kompisar i Thailand: svar oil och kam och o
17: gillar du nån: nej det gör jag inte
18. Vad är ditt mål i häst värden. Svar komma till sm och vinna sm och komma med i svenska lands laget
19: vem skulle du vilja träna för: svar mia granne ( min moster är Mia) alexsandrer Zetterman. Nellie Berntsson
20 är det nån i din släkt som är känd: svar japp det är det
21 vilka länder har du varit i: svar Norge Thailand spanien irland och dammar och maliocka vitnamn. Frankrike.

Av karin gustafsson - 2 februari 2013 09:51

1 har du facbook: svar ja självklart
2 har du några djur: svar ja en katten som är på landet.
3. Bor du i villa eller radhus: svar radhus
5 är du ihop med nån: svar nej det är jag inte.
6. Hur många dagar rider du: svar 1 gång i veckan
7 gillar du nån. Svar jag det gör jag
8 har du varit kär i din kompis kille: nej det har jag inte för jag sårar inte mina vänner.
9 vem var din senaste kille och vad heter han och hur gammal och är ni vänner fortförande. Svar min senaste kille var 14 år och ja vi är vänner nu.
10: kan du göra ett video inlägg när du hissar och dissar ditt smink. Svar ja det kan jag när jag har tid.
11 om du skulle välja mellan häst och kompisar vad skulle du välja då: svar jag skulle välja båda för båda har man kul med och efter som jag är 13 år så hinner jag inte umgås med kompisar lika mycket för jag har mycket läxsor och är i stallet. Men när jag har tid så är jag det.

Det var halva Frågorna ni ställde till mig resten kommer senare för jag hinner inte svara på alla fråger nu men snart ska jag till stallet tar med min mobil och tar kort och lite sånt men puss på er så länge

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards