kakkan1114

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av karin gustafsson - 26 januari 2013 20:30

tjena i dag var jag med några kompisar och med doms pojkvänner det var kul att dom kom till mig vi åkte skriskor på havet det var läskigt i börjarn men sen blev det kul. dom stannade till kl 20 i 8 sen åkte dom åkte med pappa hem för pappa skulle den vägen. Men jag rammlade några ången men sista gången så slåg jag i huvedet och när jag skulle försöka resa mig upp så blev jag ur och kunde inte sätta mig upp. men till slut så kunde jag ställa mig upp i alle fall. men nu kollar jag facbook och bloggar och lyssnar på musik och har det bra i soffan. i mån blir det väl och slappa och ta det lungt och kolla datorn och göra no ska inte bli lika kul. men nu ska jag byta hörlurar och titta in på facbook men ni får ha det så bra i kväll och vi hörs i mån 

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards