kakkan1114

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av karin gustafsson - 12 januari 2013 21:16

här kommer mina mål för 2013

 

 

bloggen: ska skriva mera och få mera besökare och göra flera vidioinlägg och bli topp 1 på blogglistan.

 

skolan: skämpa med läxsorna och försöka vara med på allt i skolan och få bättre betyg nästa år och när vi har gått ut 7an i år 

 

stallet: ska sattsa mycket på hästarna och ska tävla mera och träna mera med hästarna och ge mig utmaningar och nå mina mål i ridsporten.

´

vänska: umgås mer med vännerna och familjen och att stallet inte ska ta så  mycket tid just nu men kanske nån dag så kanske jag får en egen häst. ska vara ärlig mot mina vänner och behandla dom som jag vill bli behandlad

Av karin gustafsson - 12 januari 2013 21:09

hej bloggen urkäkta att jag inte har bloggat så mycket har haft fullt upp. men nu sitter jag i soffan och håller på med dator och lyssnar på musik. i kväll har jag varit på ishocky martch frölunda och hv71 det var spännande och hv71 vann och jag och pappa blev jätte glada för vi hejade på dom. har just pricis varit inne på facbook och chattat med en kompis som bor på thailand. Men i mån vet jag inte vad jag ska göra men vi får se lite ska planera mitt schema för mig och bloggen och stallet. efter som jag inte har bloggat så kommer det ett till inlägg om mina mål för 2013. och en till sak komentera gärna om ni tycker att jag ska göra en tävling och en frågestund. puss på er 

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards